Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոն

հայերեն | english

Հրապարակումներ

Հոդվածներ

21.11.2012 Տեղեկատվության ազատության հանձնակատար

Արդեն 9 տարի է՝ գործում է "Տեղեկատվության ազատության մասին" ՀՀ օրենքը, որը համարվել է Եվրոպայի՝ ՏԱ ոլորտի վերաբերյալ 10 լավագույն օրենքներից մեկը, տեղեկատվության ազատության մասին աշխարհի լավագույն օրենքներից մեկը: Սակայն ոլորտի լավագույն օրենքներից մեկն ունեցող երկիրը դեռևս չունի տեղեկատվության ազատության իրավունքի ապահովման համար պատասխանատու պաշտոնյա՝ ՏԱ հանձնակատար:

03.04.2012 Ինտերնետային հանրային կապեր

Ինտերնետը ստեղծեց "հասարակություն", որը իր պահանջարկներով և բնույթով արմատորեն տարբերվում է այն հասարակությունից, որի հետ ավանդաբար սովոր էին աշխատել հանրային կապերի մասնագետները: Ու չնայած բիզնես և քաղաքական շրժանակներում այսօր արդեն շատերը հասկացնել են ինտերնետի նշանակությունը, բայց չեն սերտել ինտենետի հետ վարվելու օրենքները. դա կարևոր է:

29.03.2012 Կուսակցությունները` տեղեկատվություն տնօրինող

Պարտավո՞ր են արդյոք կուսակցությունները աշխատել հրապարակային, պարտավո՞ր են արդյոք սեփական նախաձեռնությամբ հրապարակել կամ պահանջի դեպքում տրամադրել տեղեկություններ իրենց և իրենց գործունեության մասին:

10.02.2012 Պաշտոնական կայքերին ներկայացվելու են նոր պահանջներ

ՀՀ Կապի և տրանսպորտի նախարարության կայքում տեղադրված է "Ինտերնետ ցանցում պետական մարմինների պաշտոնական կայքերին ներկայացվող պահանջների մասին" ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծը, որով նախատեսվում է կանոնակարգել և միասնականացնել պաշտոնական ինտերնետային կայքերը: Նախագծից տեղեկանում ենք, որ որոշման հիմնական նպատակը պետական կայքերին հստակ պահանջներ սահմանելն է:

10.11.2011 Վիրավորանք և զրպարտություն. օրենսդրական կարգավորումը և դատական պրակտիկայի խնդիրները

Վիրավորանքի էությունն այն է, որ հանցավորը տուժողին տալիս է այնպիսի բացասական գնահատական, կպցնում է այնպիսի պիտակ, որը նսեմացնում է նրա պատիվն ու արժանապատվությունը: Վիրավորանք հասցնողի դիտավորությունն է հասարակության աչքում նսեմացնել տուժողի հեղինակությունը: Ընդ որում, վիրավորանքը կարող է հասցվել ինչպես խոսքի, այնպես էլ պատկերի, ձայնի, նշանի, գործողության կամ որևէ այլ միջոցով:

12.10.2011 Յուրաքանչյուր քաղաքացի լրագրող է

Սեփական փորձով համոզվեցի, թե քաղաքացին ինչ դժվարությունների է բախվում և անբարեհաճ վերաբերմունքի արժանանում տեղեկատվություն ստանալու ճանապարհին: Դիմեցի մասնագիտությանս օգնությանը` սակայն մնալով քաղաքացի: